Földhivatal

Ma elballagtam a Földhivatalhoz is. Itt igazából nem volt sok dolgom, mert az ügyvédünk konkrétan minden papírt kitöltött és csak be kellett hogy vigyem. Viszont irtó sokan voltak, úgyhogy javaslom hogy ha menned kell vigyél 3 napi hideg élelmet. Én sajna utána terveztem ebédelni menni, úgyhogy így még lassabbnak tűnt az ügyintézés. 

A mérnök irodában kérték, hogy kérjem ki a telek sarok pontjait a tervezéshez, amit meg is tettem de lepattintottak. Azt mondták, hogy a földhivatal már nem végez ilyen szolgáltatást, hanem hivatalos földmérők csinálják 3 bicikli áráért. Akik majd ha felbérlem őket kikérik a gps koordinátákat és kitűzik a telket. Kértem, hogy akkor adják meg nekem a gps koordinátákat, de közölték, hogy nekem aztán meg minek és inkább nem adják ki.  

Szóval kedden majd megyek vissza a statikushoz, hogy legyen szíves oldja meg sarok pontok nélkül. Remélem menni fog. 

(Csak a mihez tartás végett: 1 futóbicikli = 15.000 Ft)