Papíron már ott lakunk

Amikor az adás vételi szerződést írtuk alá, akkor megkérdeztem Télapót, hogy bánná e ha már most bejelentkeznénk Patrikkal, ugyanis ő jövőre iskolába megy és fontos, hogy rajta legyen a körzetes tanköteles gyerekek listáján amit januárban húznak le. Mivel Télapó jóváhagyását adta, ezért elmentem a kitöltött lakcímbejelentőkkel az önkormányzathoz és megpróbáltam bejelenteni magunkat. De nem ment ez ám olyan könnyen, ugyanis, hiába volt adás vételi szerződésem, a földhivatal még nem végezte el a munkáját és nem szerepeltünk a széljegyen. Ezért még Télapó és Nyuszi a tulajdonosok, akik közül nem elég ha csak az egyik írja alá a bejelentő nyomtatványt, hanem mindkettőjüknek kell. Így másnap jöhettem vissza a két aláírással bár nem találkoztam közben Nyuszival.

Hozzá teszem, de tényleg csak költői megjegyzésként, hogy ha bárki bejelentkezik az én lakásomba az ég világon soha a tudomásomra nem jut. Szimplán lekéri a helyrajziszámot és alá láttamozza. Máris kész az ideiglenes lakcím.

Ja és az is kiderült, hogy ezek a jóéletűek osztatlan közös tulajdont csináltak és két lakássá jelentették át az amúgy egy db ingatlant. Így most lesz még egy köröm az önkormányzathoz is, hogy csinálják vissza egy lakássá abraka-dabra!